2010. május 5., szerda

Első nap az iskolában

Bár már elég régóta foglalkozom drupállal, sminkeket, modulokat is készítettem már, de mégis az az érzésem, hogy ezt a tanfolyamot végig kell csinálnom. Tudom, hogy vannak lemaradásaim design vonalon, - és mint az első videó után kiderült, sminkkészítés terén is, - css-ben sem vagyok olyan profi, mint amennyire szeretnék, meg érdekelt ez a konnektivista oktatási szemlélet is. A legfontosabb pedig, hogy jó programozó holtig tanul.

Rögtön az első videóban tanultam pár új dolgot. Az egyik ilyen az oldaltervezés menete, amit ugyan már valahol belül éreztem, de nem láttam még így leírva. A másik a gridek használata, - pedig ez a kiterjesztés már régóta fent van a gépemen, csak eddig nem tudtam, hogyan kell használni -. A harmadik pedig, bevallom töredelmesen, az alsminkek használata, mert ahogy eddig testre szabtam a sminkeket, attól PP a fejét fogná.

Na, akkor most már végignézem a videót, aztán elolvasom a Floattutoriál-t, ez az egyik gyengém CSS-ből, és megcsinálom a layoutokat. Holnap pedig megcsinálom a szivaros oldal mockup-ját, hacsak a holnapi előadáson nem lesznek újabb feladatok.

PP és Kulcsi, köszönöm az eddigi zseniális tanfolyamvezetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése