2010. május 25., kedd

Összefoglalás

Érdekes tanfolyam ez, mert, ahhoz képest, hogy vége van, csak most kezdődik el igazán. Elösször is, mi az, amit el fogok olvasni, át fogok nézni: Front End Drupal, Using drupal és Nagy Gusztáv Webes tartalomkezelő rendszerek. Alapvetően azt gondolom, hogy nem nagyon fognak újat mondani, de biztos találok bennük néhány jó ötletet, és talán rendbe rakják eddigi kusza ismereteimet.

Ezen kívül szeretnék összehozni valamit, amivel HTML5 alapon lehet mockupokat, látványterveket készíteni. Szerintem ez a jövő, és lassan a photoshopot is csak arra fogják használni, amire való, képek szerkesztésére.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudnál nekem segíteni jobb oldali blokk-sarok kerekítésben? Nem tudom hova kell beilleszteni. Mindenféle lehetőség van:
    #wrapper #container .block-region .sidebar-right .left-top-corner,
    #sidebar-right .left-corner
    és még rengeteget kigondoltam, de egyiket sem fogadta el megfelelőnek... :)
    Az is lehet, hogy a sarkok nem jók, de nem hiszem, hogy itt akadt el a tudomány. Garland sminket vettem alapul és ott működik neki a containt-nél a kerekítés, ám hiába minden próbálkozásom. Ha van vmi ötleted, szívesen veszem (http://vidamfuz.blogspot.com/). Köszönöm!
    ui: jQuery-t is megnéztem és a rounded corner modult is leszedtem, de nem vagyok előrébb :(

    VálaszTörlés